tisdag 11 november 2008

Nu har jag äntligen lyckats ta mig ur sängen utan att må illa. Jag har även lyckats behålla frukosten så här långt...
Jag vet att det var 100år sedan jag skrev men jag har mått så enormt dåligt nu i början av gravid-tiden *blää*
Jag vet inte heller riktigt vad jag ska skriva då mina senaste veckor mest handlat om att kunna ta mig upp ur sängen överhuvudtaget. När jag väl kommit till en fungerande dator så blir det att man kollar facebook, ams och mailen. Blir inte mycket bloggande.
Just nu är vi hos Andreas föräldrar. Här har vi varit sen i fredags och mysigt. Vi firade Sandra (Andreas syster) i lördags, Kjell (Andreas pappa) på söndagen och umgåtts med familjen. Ikväll ska Andreas på möte med partiet och sen imorgon bitti ska vi hem till Andersberg.
Som förövrigt kommer vara vårat hem t.om. Januari, sedan flyttar vi till Skutskär av både ekonomiska och politiska skäl :)
I januari så ska jag göra ultraljudet! :) och ska få se min bebis för första gången! I januari flyttar min kära barnmorska till Usa så jag ska få en ny i skutskär.
Nu ska jag skriva lite i min mamma blogg, där var det också en evighet sedan jag skrev såklart så det är mycket som ska läggas till antar jag....
länken finns här på sidan bland de andra bloggarna.

*Kram på er*

Inga kommentarer: