tisdag 8 september 2009

Min Kamp

Varje dag är en kamp för mig just nu. Jag kämpar och kämpar och försöker verkligen att hitta tillbaka till mig själv.
Det går framåt men inte så fort som jag önskade.

Lägenheten är fortfarande ett enda mess, och jag ska vilken dag som helst nu ta mig i kragen och se till att det blir snyggare. Det ska städas städas städas så fort jag får orken. Just nu så är jag trött hela dagarna och Neo går ju såklart först :)

Har börjat skriva ner saker som jag ska börja göra om dagarna för att må bättre, men än så länge går det inge vidare (måste notera att kl är strax före 01 just nu, jag duschade 1 gång förra veckan och ätit ca ett, ibland två mål om dagen)

* Gå upp kl.9
* Gå och lägga sig senast 23
* Ut och gå varje dag, i ordentlig takt
* Duscha minst varannan dag
* Börja med nån hobby, typ fotografering och scrapbooking.
* Äta frukost, lunch och middag
* Börja träna nånting, för att få igång kroppen, och kanske hitta nån muskel som inte flyt från min kropp...

Jaja, nu börjar klockan närma sig halv två, så nu ska jag sova :)
Godnatt

*Kram på er*

1 kommentar:

Frances sa...

*kram* En liten hjälp på vägen: Eftersom Neo går först så sikta på att fota honom, sätt in i album, skriv kommentarer och scrapbooka om honom etc. Tio bilder eller två miljoner bilder spelar ingen roll. Skynda långsamt och låt saker och ting ta sin tid.