onsdag 14 januari 2009

Igår...

Igår vart det inge skrivande när vi kom hem, datorn var upptagen.
Vi fick åka in till stan och kolla på tapeter och vi vart rätt nöjda.
Kök, v-rum och sovrum vart ljusa tapeter med ljusa mönster på. I hallen vart det en snygg lila färg med hundkex på.
Väl nere på stan så åt vi en bit och så kollade vi i butikerna som hade rea. Jag sprang in i Sofie och vi pratade en stund innan vi båda skulle fortsätta åt varsitt håll.
Efter det återvände vi till skutskär, imorgon åker vi hem. Då ska det sista packas. Gavlegårdarna kommer och kollar lägenheten vi lämnar.
Idag har vi fått hem alla papper och kontraktet på lägenheten vi ska flytta till. Nu skall där bara målas och fixas innan vi får flytta in, preliminärt datum 1 februari.
Ska väl gå och lägga mig snart antar jag... Är inte trött men orlar inte bry mig om att vara vaken längre... Har tråkigt! Andreas sov länge idag och efter det har han väl mest suttit vid datorn och kollat på serier... Kul... inte!
Känns som att jag lever ensam. Vi gör ju aldrig nånting tillsammans... :( synd
*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att du känner så gumman, men för mycket tid tillsammans är heller inte bra, men du får väl säga att du vill hitta på något med Andreas :) De ordnar sig!

hoppas allt är bra med dig, kramis