fredag 5 juni 2009

Fredag

Idag regnar det och blåser storm precis som igår. Stackars Andreas hade stått ute på disco igår så han var som en dränkt katt när han kom hem. In i duschen och där satt han och huttrade i en halvtimme innan han kommer ner och åt Kjells mummsiga köttbullar och mackaroner. Jag håller tummarna att han får stå under tak idag... *håller tummarna*
Ikväll ska jag sova med mitt hjärtegull tror jag. Kjell är ledig i helgen så han hämtar mig nog när han skjutsar Andreas på jobbet på mornarna. Det gör han på helgerna när han är ledig, på vardagarna åker han hemifrån halv sju och då ska han ju till jobbet. Ska bli skönt att få ligga i en större säng och mysa.
Imorgon ska Andreas på fest med massa furuvikare och fira nya och gamla tider! ^^
Jag blir nog hemma, orkar inte ut på krogen...
Får se vad som händer under dagen, Janeth är ledig så hon blir hemma med mig heeela dagen och gör mig sällis :)
Vi hörs!

*Kram på er*

Inga kommentarer: