tisdag 30 juni 2009

Sorry!

Vad ska man säga? Både jag och Neo bloggar väldigt sällan då vi inte riktigt sitter vid datorn så ofta som man kunde önska. Det är mycket tuttande och sovande och mellan det är det blöjbyte och lek :)
Allt gick bra och fort med förlossningen och Neo är en jätte snäll bebis!
Vi är på utflyckt just nu, men för tillfället sover han så då passar man på att blogga lite ;)
Ska äta lite frukost innan vi ska ut och åka bussen :)
Det är så mycket man aldrig tänkte på innan han kom ut, som hur man måste "passa på" att äta och sova när han väl sover. Man ska "passa på" att duscha, diska, städa och sitta vid datorn medan han sover. Det upptäcker man nu när han börjar bli mer och mer vaken på dagarna :P
Jag är ju inte den snabbaste! ^^
Förra helgen var mamma, mormor och systrarna uppe och hälsade på. Nu i helgen som var kom mamma igen och hjälpte mig att baka lite pajer tills på lördag. Hon stannade fredag-söndag. På lördagen kom pappa, systrarna, faster Stina och min kusin Hugo på lunch och sedan på middag på söndagen. ojoj mycket folk :)
I lördags var vi även vid havet och guuuud så fint och skönt det var! :) Jag ääääälskar att bo nära havet!
Nej äta kanske??
*Kram på er*

Inga kommentarer: