lördag 11 juli 2009

Stockholm

Nu är jag och Neo nere i stockholm igen, på både gott och ont...
Jag känner verkligen att jag behöver lite stöd och kärlek från mamma tankat just nu, men samtidigt så är det inte kanon att åka ner med en sån liten bebis. Imorgon blir Neo 1 månad.
Andreas ska ju lära känna Neo också, även om det vissa gånger inte känns som han är där...
Han tycker det är svårt, det vet jag. Han säger att han känner sig ivägen, men han kan också be om hjälp. Även om han har Neo så betyder inte det att han måste förstå allt själv på en gång... Det verkar däremot som om han har det kravet på sig själv. Inte ens jag som är med Neo 24/7 förstår än vad det är han vill vissa gånger och vi är väl där för att hjälpa varrandra...?
Jag vet inte hur jag ska göra men ibland så känns det som jag är ensam och då behöver jag mamma. Jag behöver Andreas också och resten av sommaren kommer jag vara hemma. De som vill träffa mig får komma upp för nån gång måste man slå näven i bordet och se till att det som lovat att komma upp gör det nån gång.. Det är för många som sagt att det ska komma och hälsa på som man inte sett röken av. Viktoria är den enda som verkligen tar sig upp för att träffa mig och hon är väl inte min enda vän??
Nej nu ska jag och Neo gå ut i solen och kanske ner till vattnet och upptäcka lite :)

*Kram på er*

1 kommentar:

Jaana sa...

åh om vi bara kunde ta oss ner o hälsa på er;-) Men de är ju en bit.. längre än vad dem har söderifrån.. Här är de åxå en som väntar på "nån" som lovat o hälsa på.. för kanske 6-7år sedan..eller ngt sådant:-( tråkigt att gå o lova när de inte blir av. speceillt till barn som inte förstår varför dem aldrig dyker upp.. Vi ska iofsg till sundsvall på ett tag.. Vi kan ju se om de finns möjlighet att åka den sista biten åxå;-) kramkram på er