onsdag 15 juli 2009

Saknar!

Träffade Viktoria idag och efter henne Erik och Antonios :)
När man äntligen får träffa folk igen så kommer saknade ännu mer och jag önskar verkligen att jag hade alla på ett ställe. Jag önskar verkligen att jag kunde bo med min kärlek fast i Stockholm...
Jag saknar allt vi hade förr och saknar det faktum att jag inte har chansen att bara ta mig in till stan och träffa mina vänner.
I skutskär har jag min underbara Paulina och världens bästa Sandra, men de är också de enda. Jag kan låta idiotisk som inte tycker dessa underbara människor räcker, men de är min familj och min gamla vännskap behöver jag också!
Jag saknar också att kunna träffa min mamma när jag vill och vissa dagar behöver jag henne verkligen och då är hon så väldigt långt bort...
Jag älskar Andreas och Neo över allt i världen och dom skulle jag aldrig byta bort, men jag skulle vilja ändra så att sverige trycks ihop och allt blir så mycket närmre...

Jag har en önskan som jag önskar varje kväll innan jag lägger mig. Vad jag önskar kan jag inte säga för då slår det inte in...
Jag önskar, Jag önskar!!

*Kram på er*

Inga kommentarer: