söndag 26 juli 2009

Hjärnan brister snart

Jag är mamma ledig till 31 december som det ser ut som nu, men vad ska jag göra sen om Andreas tar över?
Jag velar över om jag ska jobba eller försöka plugga?
Vad händer om jag väljer att arbeta men inte får jobb?
Om jag väljer att studera, vad och vart ska jag plugga

Detta är iallafall bestämt: Om inte Andreas fått jobb innan hösten är slut så ska han vara pappaledig efter december och sedan tar jag över igen till sommaren så han kan jobba på Furuvik.
Om han får jobb ska jag vara mammaledig tills Neo börjar på dagis och så tar Andreas sina 60 dagar senare :)

Vi får se hur det löser sig med allt...
Det har iallafall varit framsteg idag med Andreas. Han har umgåtts med Neo, dom sov en stund tillsammans och han gick själv upp utan att jag bad honom när han vaknade lite nu på kvällen. Det kändes helt underbart att se dom tillsammans och jag hoppas att det vill hålla i sig. Annars vet jag inte hur länge jag orkar...
Jag älskar min familj

*Kram på er*

Inga kommentarer: