tisdag 28 juli 2009

Brustet hjärta

När man ser den man älskar ha statusen "Som en statist i någons annans dröm" då brister mitt hjärta.
Men nu vet jag hur han ser på det hela. Vi har helt enkelt inte samma drömmar alls.
Är det då värt att stanna?
Han får bara jobbet gjort för att få det gjort.
Igår behövde jag inte be honom ta Neo en stund på kvällen, men det var inte från hjärtat han tog upp sin son just för att han ville ta upp honom. Han tog upp honom för att han vet att jag vill och förväntar mig det från honom.
Igår fick jag också veta att han inte ens vill ha barn.. Det är ju alltid kul att få veta sådär 9månader försent...!

*Kram på er*

3 kommentarer:

Jaana sa...

men snälla..de där måste ni ju prata ut om.. de går ju inte o komma o säga så där när han är född osv-- kram på er

Nattis sa...

har haft i princip samma samtal med honom 4 kvällar i rad nu... Vi får se om det blir nån förändring :/

Frances sa...

Bara så att du vet... Jag finns här och ställer upp på alla sätt jag bara kan. Du är stark, Du fixar detta oavsett hur det blir eller vart det går. Håller med Jaana också liksom jag håller med dig i att han kunde sagt något tidigare.
*bamsekramis*