fredag 31 juli 2009

God morgon

Lekte med Neo i soffan nu när Andreas gått till jobbet. Så tänkte jag att jag skulle betala räkningar och lade ner Neo i soffan. Gav honom nappen och hoppades att han ville ligga en liten stund... Han ligger och tittar runt men säger inte ifrån så då började jag fixa. Efter fem minuter tittar jag ner på mitt lilla hjärta och.... TUNGA ÖGON! :) Han var så trött så trött. Gav honom Bluefoot och då vart ögonen ännu tyngre. Så kom jag på att vi hade ny musik hemma, Erik Linder som vann Talang 2009. Satte på musiken (som är lugna kända låtar som han sjunger) och då... ZzZzZz
Nu ligger mitt hjärta och snarkar bredvid mig och jag kan inte skatta mig lyckligare än att jag får ta del av honom på dagarna. Med Neo går det underbart! han är jätte snäll och är väldigt lätt att ha att göra med. Han är en nöjd bäbis :D så länge han får mat när han vill är han nöjd både när han är vaken och när han sover :) och han sover jätte bra och är rolig att "busa" med på dagarna :) min bästa kompis och största skatt :D ♥ Jag älskar honom av hela mitt hjärta och han är verkligen mitt mest värdefulla! ♥

Nej back to the bills $$!

*Kram på er*

Inga kommentarer: