lördag 6 juni 2009

Lördag

Denna dag är det Nationaldagen... En dag som firas i typ alla länder utom just Sverige. Firar man sin nationaldag här så blir man tydligen kallad rassist. Vi sjunger inte ens hela nationalsången (bara tre verser av fyra...!) Varför skäms vi? Jag kan säga att jag älskar mitt land. Men då menar jag mitt LAND och inte de som styr och ställer och de som bor här... Tittar man på landet så är det ju vackert, underbart och FANTASTISKT!! Fortsätt älska Sverige!
Ikväll är det Sverige vs Danmark i fotboll och detta ska tittas på tillsammans med Andreas hemma hos Mattias och Paulina.
Men först ska jag bege mig in till stan tillsammans med Janeth och Sandra och titta på lite kläder och umgås lite...
Inget Lilltroll än, men snart hoppas jag. Alla värkar har försvunnit helt sen i onsdags :S så nu vet jag inte vad det är för fel :P
Ska kila nu!

*Kram på er*

Inga kommentarer: