söndag 5 oktober 2008

Badat

Så har man badat, nästan två timmar! Fingrarna ser ut som russin likaså tårna. Jag hade blåa badbomber och badsalt så det såg nästan ut som medelhavet. Det var jätte mysigt. Men mig i badet hade jag min kära älskling och det var verkligen mysigt med sällskapet :)
Så tömde vi badvattnet och började duscha av oss. Andreas duschade av sig först och jag vart kvar i baljan tills allt vatten var borta. Så reste jag mig tillslut och började duscha av mig och tvättade av mig. Så ska jag hänga tillbaka duschmunstycket så slinter fötterna och jag halkar!!
Paniken drar över mig och jag tar tag i det först mina händer får tag på medans jag skriker rakt ut! som tur är så får jag tag i handtaget som munstycket sitter i, verkligen i sista sekund. Efter en halv sekund står Andreas i dörröppningen och ser livrädd ut. Hjärtat slår minst tusen slag i sekunden känns det som men sen lägger det sig ganska snabbt. Så sitter man här nu och lyssnar på Stevie Wonder och bloggar fram lugnet lite till.

*Kram på er*

Inga kommentarer: