torsdag 2 oktober 2008

...?

Så sitter man här och undrar vart kvällen tog vägen?
Först åt vi sushi (eller jag åt sushi och Andreas åt nå kött som smakade lever m. ris) och sedan gick vi på bio. Allt för att fördriva tiden tills vi skulle till Heartbreak och lyssna på Markus Krunegård. Vi skulle bara hem imellan och hämta jacka till mig och piffa till oss... men nu så ligger Andreas i sängen och jag sitter vid datorn och vi pratar inte med varrandra och jag vet inte ens varför... Han ignorerade mig på bussen och det känndes som att sitta och titta på nån man inte kännde bussvägen hem från stan... Vi gick ju tillsammans och var så glada från bion...? Vad hände sen? Visst han skämtade som vanligt, jag tog illa upp, men han slutade prata med mig... jag sa väl inget dumt? :S jag förstår inte... Jag vet inte vad jag gjort för fel :( Aja ska försöka roa mig med lite tv tittande nu när det inte vart krogen...
Ta vara på den kärlek ni har medans ni har den. Ni vet aldrig när något brister eller när hjärtat tappar känslorna...

*Kram på er*

Inga kommentarer: