fredag 10 oktober 2008

...

Det gick åt helvete igår. Jag hade skrivit ett skit snyggt cv med ett jätte bra personligt brev. Men så hittar jag ingen som kan skriva ut openoffice dockument! faan! Pratade iallafall med dom på kungsberget och ska skicka in mitt cv via deras hemsida.

Så det var gårdagen, idag är inte mycket bättre.
Jag mår jätte dåligt... Jag vill ha någon att prata med om det som händer just nu... Jag vill inte att det ska vara en hemlighet... Det är jobbigt att inte kunna söka stöd nånstans...
Det börjar bli jobbigt att inte berätta för någon, men Andreas säger att det kommer bli bättre. Jag önskar att ändå en kunde veta nånting så jag harnån att vända mig till i situationer som denna.. Jag kan inte direkt vända mig till Andreas, det blir liksom fel och han vet väl lika mycket som jag... typ ingenting med andra ord.
Snart ska vi äta iallafall, pasta med räkor (som jag skalat, vilket betyder att jag också hjälpt till med maten idag!) och champinjoner *mums*

*Kram på er*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är bara att ringa! Du vet vart jag finns!

KRAM!

Anonym sa...

Jag har öron... Och jag kan vara tyst... *kram*

Anonym sa...

jaaa. du vet ju att du har en storasyster som gått igenom de du gör nu;-) ps.. grattis (gick ju inte o lämna komentar på andra stället)kram Jaana

Anonym sa...

Har du skickat in din SV via deras hemsida ännu? Annars kna du ju alltid kopiera och klistra in brevet där... *kram* hoppas allt går bra.

Anonym sa...

*suck* CV skulle det ju vara...