lördag 4 oktober 2008

Glad kväll!!

Sitter hemma hos Pernilla och barnen har precis kommit i säng båda två. Klockan har inte hunnit bli mer än 21.02 så, mission completed!
Dt har varit en fantastiskt glad dag idag. Jag och Andreas har varit tillsammans två månader idag, vi har tryckt i oss två kanelbullar var på denna kanelbullensdag, jag har varit barnvakt åt världens härligaste ungar (igen!! :D). Jag har desutom pratat med min kära och underbaraste farmor och den konversationen gick lika bra som jg trodde.
Snart är det hemfärd med benen mina :)

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack hjärtat dina ord värmer ända in i själen bara så att du vet det. Dörren kommer alltid vara öppen oavsett om det blir denna eller en annan *hoppas och jobbar för denna* Hata honom dock inte... Han försöker iaf men kan nog inte bättre. *kram* vi hörs snart igen...