måndag 6 oktober 2008

Dagen

Det har faktiskt vart riktigt fint väder så idag har jag varit ute lite, på stan och vandrat. Så kommer man hem till en mörklagd lägenhet och finner sin käresta i soffan framför en serie på datorn :P *suck*
Har dick själv varit seg idag och har legat i sängen en liten stund också, men somnade aldrig.

Än så länge är det bara två som sagt nått om min hemliga blogg, hehe, och deras gissningar var rätt roliga.
Det var allt ifrån om jag var med barn (vilket inte riktigt går på en månad kanske), om jag skulle byta kön och göra en dokumentär i en månad, att jag skulle planera en terroattack och öppna bloggen en dag efter attentatet :P kära nån va folk kan gilla :S
Jag fick mig iallafall många skratt och hoppas på fler. Ändå är det inte dom jag trodde läste mig blogg som sagt nånting... men dom kanske har sina gissningar dom också :)
Nu är alla flyttpapper och betalningen inne, så jag hoppas att den posten jag ska hämta i dagarna nångång är den sista som kommer till sätra...
Snart blir det mat till min hungriga mage, pasta med köttfärssås *mums!*
Ska hinna blogga i min andra blogg också innan maten så vi höres :)

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag funderar jag med men klarar nog spänningen tills du släpper loss den *kram* Hoppas maten smakade toppen *
vinkelivink*