måndag 29 september 2008

...

Så hur ska jag slå ihop allt?
Allt vikitgt är betalt, Sofies present är betald och Eliots present är köpt.
Så var det den där utbildningen jag ville åka på och Andreas present som jag ville köpa...
jävla ekonomi :P
Men det löser sig, utbildningen skulle vara i stockholm i slutet av nästa månad och jag kan alltid skämma bort Andreas med annat än presenter :) (inge snusk!)
Kollade på pogramet Färjan idag och gud va jag skrattade ^^ det va lite kul faktiskt och jag läängtar tills jag har råd att åka :)

Jag har sedan senast blivit klippt och jag älskar min nya frisyr!!



Det vart väldigt kort men oj så fint :) alla säger att det är kanon och att det passar mig utmärkt.

Nu ska jag nog krypa tillbaka i soffan :)
Ciao!

*kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte fint!!!!