fredag 26 september 2008

Filmer filmer filmer...

Igår var jag och Andreas och såg mirrors... Jag höll på att dö! FYYY FAAN! VÄRSTA FILMEN JAG SETT I HELA MITT LIV!! JAG BLUNDADE 99% AV FILMEN! och även om jag blundade så hoppade jag till så fort det kom ett plötsligt ljud... Andreas älskade den! men slutet var lite för utdraget tyckte vi båda två.

Idag var vi och såg Hellboy. Såå jäkla tråkig. Visst fick man sig ett skratt, men det var precis det... ETT skratt... sedan var den allmänt inge alls. Den var inte rolig, inte spännande och båda höll på att somna... synd för en film som fått så bra recensioner.

Nästa film vet jag inte vilken det blir... Får väl skriva lite om nästa också.
Har äntligen köpt sims 2 och jag spelar som om det vore mitt knark :)
Med bokläsandet som jag nämnt tidigare så läser jag, men det tar sin tid då jag bara läser i sängen och när jag väl lägger mig där så brukar jag oftast vara trött. Men läser just nu iallafall vargbröder.
Nu ska här sovas.
See you later!

*Kram på er*

Inga kommentarer: