torsdag 18 september 2008

Senast i korthet

Vi hann med alla i stockholm. Vi träffade Mamma, pappa, systrarna. Mormor, morfar, moster, marcus oh kusinerna. Vi träffade Farmor, maggan, faster och kusinen. Vi träffade pappa Uffe, mammsen och bröderna. Ut i ljusetshatighet till Adelsö och firade Christina tillsammans med Sabina, Henrik, , Malin, Mikaela, Henrik och Robin. På söndagen så åkte vi ut till Lövsta och båda fick jobba lite :) dock åkte jag ut med lite tårar i hjärtat å jag precis fått veta att min gamelmorfar gått bort under natten. Jag visst att det var dags med tanke på hur dålig han har varit på sistone.
Vi sov en extra natt hemma hos mamma för att slipp stressa efter jobbet. På måndag morgon åkte vi från prästvik (dock utan mitt sims som jag ju så gärna ville ha med mig hem!)
I veckan har jag varit i skolan och besökt våran kära arbetsförmedling och herre gud. Gubben jag pratade med sa att jag var så socialtbegåvad för att vara tjugo och att han vart så paff att jag visste vad jag ville. Han tyckte att jag var så förberedd på mötet och att jg redan hade planerat så många olika möten och tillfällen på ams att han konstaterade att jag kommer komma långt i livet. Ändå vet jag inte vad jag riktigt vill än. Jag har så många drömmar... Det enda jag vet är att jag vill starta eget.
Nu sitter jag hemma hos Pernilla så här på en torsdag och har blivit bjuden på middag innan jag nu är barnvakt åt Eliot :) Det har gått jätte bra och nu sitter jag med choklad och pepsi framför lost :) Snart är det nog hemfärds dags så vi skrives en annan dag :)

*Kram på er*

Inga kommentarer: