söndag 28 september 2008

Som en liten saga

Visst hade mitt hjärta klappat (mycket) extra för honom tidigare, men trodde aldrig att han skulle tycka om mig som var så liten och ingen speciell. Men så tog jag chansen när han var sådär extra country snygg i vit skjorta, svart väst, jeans boots och cowboyhatt och berättade att jag tyckte om honom. Några dagar senare så bjöds han hem till mig och vi satt och snackade, skämtade och åt bullar och drack saft (ja vi åt bullar och drack saft på riktigt! ^^ tihi!). Så kysste han mig! och jag kysste honom tillbaka såklart. Innan så vela han över att skaffa ett förhållande p.g.a hans erfarenheter sedan innan och att han visst att ett förhålande skulle komma i andrahand efter hans karriär. Men när jag frågade hur han ville att det skulle fortsätta så ville han ändå satsa på "oss". (mina kyssar går inte att motstå helt enkelt). Vi vart tillsammans den 4 augusti och vi har inte sovit ensamma den dagen. Vi har inte bråkat en enda gång. Allt rullar på och går helt perfekt. Han har träffat mina vänner, han gillar dom och dom gillar honom. Han har träffat min familj (och typ resten av hela min släkt), dom gillar honomoch han gillar dom ^^ YEY! för mig är det som en liten saga och jag känner verkligen att han är rätt! Jag kan vara mig själv fullt ut med honom och det har jag kunnat från dag ett. Jag känner mig värdefull på ett helt nytt sätt och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom.
Jag är lycklig på riktigt och jag vet att det är många som ser det :)
*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart att det sysns! Ni är världsa söta tillsammans!

KRAM