tisdag 2 september 2008

Feghet

Att skicka elaka komentarer anonymt är bevis för grov feghet i mina ögon. Har man nånting att säga så ska man väl stå för det? Man kan välja att skriva vem man är eller inte skriva alls.... Annars kommer jag ta bort att man får skicka komentarer utan min verrifering. Ingen förtjänar att må dåligt!
Gillar man inte det jag skriver, eller inte håller med behöver man inte skriva elaka saker. Då behöver maninte läsa min blogg överhuvudtaget!!
Jag vet att mycket av det jag känner för Andreas trodde jag att jag kännde för Jonas. Men jag hade fel! Hade jag vetat det jag vet nu om kärleken och om Jonas hade jag varit därifrån för länge sen! Jag trodde jag hade hittat rätt då men det var ingenting i närheten av det som jag har nu. Jonas har ju fan också skaffat tjej! Varför ska jag få skiten? Han har ju gått vidare lika mycket som jag har gjort men det är bara jag som får frågan hur HAN tar det? Det är väl han som är anledningen till att jag inte älskar honom längre? Det är inte han som blev rädd för mig! Ska man komentera min blogg kan man göra det på ett trevligt sätt! Jag mår bra med Andreas och jag mår bra med mig själv! Det förtjänar jag precis som alla andra!
Ha det!

*Kram på er*

Inga kommentarer: