tisdag 23 september 2008

Smisk på mig!

Nu är jag så där dålig på att blogga igen! Smisk på mig!
Så vad har hännt sen sist då? (nu igen)
Jag har blivit stolt ägare till ett föråd på brynäs, jag har äntligen fått tag på min post och varit i Valbo med Pernilla och Eliot (vilket var bus kul!!). Jag har flyttat in balkongväxterna in i lägenheten, jag har blivit bjuden på Eliots kalas (lääängtar!) färgat håret i en lite rödare nyans (som typ bara syns i solsken), sökt jobb hos Herbalife (har typ fått det och nu väntar en utbildning!! YEY!) och beställt kläder till mig och Andreas från Ellos.
Det är väl lite kort vad som hänt.
Så lite kort vad som kommer hända de kommande dagarna. Nu på lördag är det "Andersbergsdagen" och jag ska vara hår modell och bli omvandlad av en frisörelev, vilket är både kul och skrämmande på samma gång. På lördag ska jag även hem till Sofie på födelsedagsfest. Imorgon ska jag till ams på starta-eget-info och även säga att jag har varit jätte duktig på att söka jobb :) Den 4:de oktober kanske jag ska till Umeå på grundutbildning för Herbalife och den 18 oktober så ska jag på Eliots kalas! :D Han önskar sig diskolampor och världens bästa Nathalie har hittat den perfekta discolampsutrustingen i världen på BR Leksaker :) önskar bara att det inte va så långt kvar tills kalaset.
Nu är det ekonomi planering som gäller. Jag ska räkna och klämma in allt så gott det går :) men det verkar som att det kommer gå prima denna månad också. Jag får (som det ser ut just nu) t.om. pengar över :D
Nu ska jag fortsätta pilla på ekonomin och sedan ska jag städa lite i vardagsrummet för att avrunda med tvättviknings maraton :)
Have a day!

*Kram på er*

Inga kommentarer: