onsdag 10 september 2008

Dagen

Idag har varit en lärorik dag, specielt för Bebia. Det har varit en tvätt och städdag idag också.
Jag har även hunnit bada :) vilket Bebia råkade göra också. Hon hade lagt sig till ro i handfatet medans jag låg i värmen i badkaret. Men så fick hon för sig att hon ville sova hos mig istället för i det torra handfatet och en blöt katt var ett faktum. En väldigt blöt och rädd Bebia låg sedan invirad i min handduk och skakade i min famn.... så det vart inge långt bad för min del. Som tur var reagerade jag väldigt fort så hon var inte under vattnet länge.
Nu sitter Andreas och kollar på fotboll, han verkar vara lite besviken på sverges spel och försvar än så länge, men vem vet hur denna match slutar...
Imorgon är jag ledig, då ska det tvättas, städas, diskas, rensas och dyligt... Sedan på kvällen ska jag vara BARNVAKT!! :D
Ha det gött så höres vi!

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker du minsann att det ska bli kul att titta till mina kids??

Kram