fredag 5 september 2008

Ett andetag i taget

Jag lever precis så jag ska leva. Ett andetag i taget. Jag mediterar och jag rår om mig själv och dom runt omkring mig. Jag älskar livet. Solen skiner genom regndropparna som faller utanför. Jag sitter inomhus och njuter av solen. Jag lyssnar på glad musik och jag njuter av att vara vid liv. Idag köpte jag blommor. Två enorma solrosor som jag satte i min största vas och ställde på vardagsrummsgolvet. Dom stora gula blommorna får det gula och dom knalliga röda gardinerna och verkligen lysa. Jag behöver det. Knalliga färger som lyser upp min vardag. Jag har köpt en helt underbar oversize kofta på H&M, det bästa var att jag köpte den i storleken L. Jag älskar den, specielt med vita leggings och mina höga stölvar till. Grädden på moset är när jag har Andreas vita stickade mössa till. Den är också lite oversize för mitt huvud som är så litet! Älskar!! Jag ska frossa i leggings när jag får råd :) Nästa helg ska jag till Stockholm och träffa familjen, vänner och allmänt mysa i den stora staden med alla jag älskar! Andreas ska följa med och träffa alla som betyder mycket för mig. Idag har jag och Andreas även varit på bio och sett Babylon A.D, och den var kanon bra! På vägen till och från stan träffade vi Pernilla och Eliott med faster och kusiner. På hem vägen så kom jag och Pernilla överens om att jag ska få vara barnvakt åt Oliver och Eliott på torsdag. Det ska bli kanon kul :D Ska bli kul att få vara barnvakt igen, vilket var ett bra tag sen då det inte blivit mycket av det sen jag flyttade från stockholm. Jag var ju barnvakt minst två dagar i veckan när jag bodde i stockholm, och jag saknar det så otroligt. Pernilla bad mig dock att bestämma vad jag vill ha för det, sånnt är jobbigt. Jag kan inte sånnt. jag har aldrig tagit betalt annars.... Vi får se hur det bli :) men glad är jag. det kommer jag fortsätta vara :D Jag har hittat lyckan i mitt liv! Jag har hittat mitt liv! Nu ska jag även försöka bearbeta att mina föräldrar ska skilja sig. Men jag är lycklig...

*Kram på er*

Inga kommentarer: