måndag 15 december 2008

Svar på tal :)

Anledningen till att jag inte skriver så ofta numer är för att mitt internet ligger nere. När jag väl var i närheten av en fungerande dator har den varit upptagen eller så mår jag inge bra och då sätter jag mig inte där.
Sen fanns det inge fungerande dator längre då den vart fuktskadad.
Men nu är jag i stockholm har kommer kunna skriva mer :D
Dock fungerar inte min telefon att ringa ifrån, men om ni vill ses får ni gärna ringa mig!!

Nu är jag i v.16 och jag mår prima kan dock inte ha några byxor längre förutom mjukisarna.
Den 5.e janurai är det dags för ultraljud. Få se om vi tar reda på vad det är då eller inte. Men ni får inte veta förns den lilla bebben kommer såklart


*Kram på er*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul att du ÄNTLIGEN skriver! Puss, kram och god jul!

Anonym sa...

Hur länge är du i stockholm?? Jag vill träffa dig :D