onsdag 17 december 2008

Dagen

Jag tror jag börjar gråta snart faktiskt! Stockholm är helt snölöst och det ser inte ut att bli bättre än en tragiskt grön jul *snyft* Jag lämnade mitt kalla, fluffigt, vita norrland och är strandsatt i en jul som mer liknar en grå och regnig höst utanför fönstret. Tur att julpyntet här hemma väger upp lite i mörkret.
Idag var jag hos Mormor och morfar och hälsade på. Morfar klappade glatt på magen. Där fick jag saft och sockerkaka *bortskämd* ^^
Efter det åkte jag till coop fprum och hjälpte mamma att handla. Letade efter ett par vinterskor men hittade typ bara tant stövlar, fy coop! varför har ni blivit sååå dåliga på kläder och skor i nya butiken?? Jag tröstade mig med en glass som ligger i frysen och väntar på att The Leauge ska börja på tv.
När vi kom hem plockade vi upp och jag dukade och skar grönsaker medans kycklingen låg i ugnen och mamma kokade ris *duktig*
Innan maten tog jag en polarmacka med en halv avokado på och frossade men sen vräkte jag i mig kyckling, ris och den andra halvan av avokadon *gotti gott*
Nu ska jag kolla på film!!
Ha det gött folket
*Kram på er*

Inga kommentarer: