tisdag 16 december 2008

Sthlm och framtiden

Idag tänkte jag skriva ett lite längre inlägg medans jag ändå är pigg och glad.
Jag kom hit till sthlm igår och åker inte hem förns den 28 december. Det är självklart skönt att vara hemma och bli lite ompysslad och träffa alla vänner, men det skulle vara 10000000000000 gånger bättre om Andreas var här också :( saknar honom redan!
Men jag är go och glad iallafall, för har man kul går tiden fort och då går det fortare tills jag får träffa honom igen. Han tycker nog att det är lite skönt att vara ensam hemma ett tag, bara han, kaffet och Xboxet hemma, då trivs han bra.
Nyår ska jag fira med mitt hjärta :D och kanske hans familj. Sen den 5de januari ska jag på ultraljud och sedan sista träffen med min barnmorska Maria innan jag ska träffa min nya Helene i Skutskär. Sen den sista januari ska ska vi vara ute ur lägenheten och flyttar till Skutskär.
Mycket händer på en väldigt kort tid. Men det fixar vi lätt.
Idag var jag med moster som nu ligger på sjukhuset :( *tänker på dig moster* sedan bar det av till julspelen i drottningholmsskolan och tittade på när lillasyster Linnea sjöng julsånger och min kusin Hugo spelade knidnappande skumtomte. det var jätte bra och jätte roligt :D

*Kram på er*

Inga kommentarer: