måndag 16 februari 2009

Galen och pappas lägenhet

Blir galen när pogramen på datorn inte vill som jag vill!
Man sitter och försöker fixa ett bildspel med musik på powerpoint, men funkar det? NÄÄ! åhh vad trött man blir. Så har man samlat massa fina bilder, staplat dom i den ordningen man vill ha dom och så väljer man en låt och skriver massa texter och guud så fint, men funkar det??? NÄÄ! åhh! Imorgon ska jag kanske bege mig iväg till vällingby och bara strosa runt, eller till stan kanske, vi får se... Blev iallafall kvar i stockholm längre då jag bytte min tid hos mvc.

Så har man sett hur det ser ut i pappa Pelles nya lägenhet och det var verkligen en ungkarlslya ^^ haha
Inte mycket på väggarna, han sover på en bäddsoffa medans barnen delar på sovrummet. Tvn står på en flyttkartong med en duk på. Alla bestick och glas m.m. är av olika sorter och i köket står ett bor och två stolar. I den legendariska frysen ligger den i ena lådan pyttipanna, den mittersta kyckling och i den nedersta glass :P det var allt! hihi
i vardagsrummet finns även ett hörnskrivbord. Där står det två bärbara datorer, massa sladdar m.m. hihi vilken Ungkarl. Dock helt fantastiskt att han har typ hela 5 levande växter hemma :D
Han hade fått köksgardiner av farmor och i vardagsrummet har han två pinn-rullgardiner i svart. inga gardiner där inte :P

Nu ska jag fixa och dona lite, lyssna av mig på fin musik och bara ta det lugnt, det behöver jag...

*Kram på er*

Inga kommentarer: