fredag 20 februari 2009

Sthlm

Fram och tillbaka överallt :) men trevligt att träffa alla.
I onsdags var jag i Vällingby med mormor, moster och lill kusinen Moa. Trevligt.
Igår var jag hemma hos mormor och tog det lungt, åt lite lunch och pratade, där var också Moa som var sjuk och hemma från dagis. Stackars snuppan :(
Idag ska jag träffa Christina och sedan ikväll ska jag på bio med Sabina :) Längtar!! :) problemet är dock att bion börjar halv nio. låt säga att den är 1½timme. Så åker väl från kista TIDIGAST 22.00 och min buss från brommaplan går 22.05! vilken miss! men jag är ju van att knata den vägen från krogen sen jag bodde här, så då kan jag klara det nu. Byt bara ut alla dessa höga klackar till en mage nu för tiden ;)
Jag är fortfarande sjuk, snorar som en liten skitunge och knarkar halstabletter... men det ska inte stoppa mig. Feber känslan är iallafall borta *sköönt!*
Igår var det myskvaäll med mamma :) Jag köpte med mig sushi hem och så satt vi framför tvn och åt.. *gott* Vi tittade på programet Unga mammor av nån anledning, men det verkar rätt okej, efter det var det tv pause och vi gick på toa, satt vid datorn och sysslade (inte samma saker samtidigt) så var det Criminal minds innan det var dejt med kudden för min del.
Bebis trivs här i sthlm, den får höra många olika röster, får god mat (hemma också, men inte lika ofta om dagarna) och rör på sig mycket. Många små händer och öron som nuddar magen här :) Moa lyssnade på magen och konstaterade att "den sover nog inte för den pruttade nog" :) SÖTNOS!
Skriver mer när jag kommer hem igen :)
*Kram på er*

Inga kommentarer: