torsdag 26 februari 2009

Dagen och kvällen

Idag var det en rätt lugn dag och jag passade på att sova riktigt länge. Fick sedan frukost på sängen men kännde mig inte riktigt bra i kroppen. Det gick över när jag fått i mig lite frukost.
Andreas var deppig idag men det gick över och han bestämde sig att han skulle åka in till stan iallafall :) Han skulle föra hos en killkompis och sedan till SlickCity och kolla på Backyard babies. Får se hur/när/om han kommer hem i natt eller om han sover hos någon. Om han inte är för bakis imorgon ska vi på bio och se Män som hatar kvinnor.
Strax innan sex så kom Andreas pappa och hämtade upp oss och skjussade oss till centrum. Andreas gick på systemet och köpte sitt "gott" medans jag gick till Coop och köpte mitt gott :)
Så lämnade han mig hos Paulina och så åktehan till stan. Jag, Paulina och Skrollan kollade på film och sen snackade vi lite skit. Mattias kom hem strax efter nio och då kollade vi på ytterligare en film innan Kjell kom och hämtade mig och jag fick skjuss hem. Så nu sitter man här och ska snart krypa ner i sängen om man vågar. Har iallafall haft en riktigt trevlig kväll och en slöig dag. Skönt!! Det måste hända oftare

*Kram på er*

Inga kommentarer: