fredag 20 februari 2009

Hemma hos mamma igen

Skönt att sätta sig ner, helt slut i kroppen. Att springa runt på stan är ingen lätt match med denna mage... Lite skönt att det inte vart nån bio nu på kvällen men mycket synd, ville träffa min Sabina :(
Christina och jag hann iallafall ta igen mycket som vi missat av varandra och vi hade jätte kul! Andreas (vi gick i skolan tillsammans 6an-9an, inte min sambo Andreas) var med också :) Det var jätte kul, och det var ju månader och dar sedan jag träffade nån av dom...
Jag och Crizi (Christina) åt massa glass, godis och sprang runt i stan. Vi pratade och skrattade om vart annnat MISS YOU!! Vi diskuterade livet, kärleken, vänner m.m. och har kommit fram till mycket som vi båda inte visste innan om varrandra och andra. Av Andreas fick vi frågan: "Är ni säker på att jag verkligen är en tjej?". Haha vi dog av skratt! Så gick vi och stirrade lite på Max (Crizis pojkvänn) när han jobbade, två gånger faktiskt. Det var gott att stirra på honom då han jobbar på Mc Donalds :P Vilka tjockisar vi är! ;)
Nu lider denna vecka mot sitt slut och imorgon efter att jag varit hos Uffe åker jag hem... Ska bli skönt att komma hem till min älskling och mysa. Kommer sakna alla och önskar många gånger att man bodde här nere...
Ska lägga mig på soffan och smälta maten och dagen i en enda röra :)

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig jäääättemycket gumman!! Och du svarar inte på mina sms :( Jag har nytt jobb nu, så jag ska komma upp o hälsa på snart!! Jag lovar :) <3
Miss u <3