måndag 16 februari 2009

Två helger i rad

Varit i stockholm två helger i rad nu. Suck va dyrt det blir att åka!
Förra helgen var det viktigare, Mamma fyllde år, skulle sortera bebiskläder hos Sessan och pappa Pelle skulle hjälpa mig och kära upp lite kartonger och mitt köksbord.
Denna helg kom jag ner för att moster tjatade till sig det, hon fyllde nämligen år. Jag ångrar det inte nu, för med mig hem kommer en vagn och jag fick vara med mamma och familjen lite extra.
Vill kunna åka ner till familjen oftare, och bara umgås och tanka kärlek, men det blir så dyrt! :(
Har inte många hundralappar kvar efter min stoora inkomst av alla räkningar resor och handlande av mat och till lägenheten. Suck...
Sitter nu min sista dag för denna helg i mammas vardagsrumm och tittar ut på snön som faller. Det snöar faktiskts här och det börjar bli vitt på backen igen... Fiint, men inte lika mycket snö som i skutskär.
Vill inte riktigt åka hem... Vill vara kvar hos mamma ett tag till... men måste ju till MVC imorgon och jag kan inte ändra min tid för telefon tiden är mellan 8.30-9.30... vilket var för typ en timme sen!! Åhhhhh!!
Ska väl packa iording mig nu iallafall..
får inte med vagnen denna gång p.g.a. snabba tåg byten... suck! igen!

*Kram på er*

Inga kommentarer: