torsdag 27 augusti 2009

Depp

Det enda som gör mig lycklig just nu är att se min son le mot mig och veta att det är mig han ler mot. Jag kan sitta och bara titta på honom när han sover, bara klappa honom lite för att lätta min smärta.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Jag vill bara åka bort och inte komma tillbaka på väldigt länge. Det enda som håller mig kvar är mitt hjärta och min lycka, Neo.
Jag ler och skrattar som en fasad för att inte blotta min sargade själ för just nu mår jag verkligen inte bra.
Jag vet inte hur jag ska resa mig igen, för jag orkar inte ställa mig på fötter...

HJÄLP MIG!!

*Kram på er*

1 kommentar:

Frances sa...

Vi finns här, jag har en skön bäddsoffa som bara väntar på att någon ska sova i den. Det finns även en dörr att stänga om sig om man vill det... Kan just nu inte göra mer men hoppas du känner min kärlek till dig och till Neo. *kram* Berätta, vad har hänt? Du har väl kvar min blogginfo? Om inte annat så skicka ett mail eller skriv en kommentar där inne så kan jag ringa upp dig.