tisdag 4 augusti 2009

Ett år!

Tänk att ett år förflutit. Jag har inte riktigt hängt med i svängarna känner jag. När jag tänker på det så är det helt otroligt att det gått så lång tid, känns som 8 månader max! Andreas (som inte bloggar allt för ofta) har skrivit det bästa inlägget nånsin! Jag vart så berörd att det vart svårt att läsa. Jag grät och grät och grät!!! Av Lycka!

http://andnor.blogspot.com/2009/08/ett-ar-i-ord.html

Till dig min kärlek:
Ett år har gått och redan har vi kommit så långt.
Vi delar vårt första riktiga hem tillsammans och har byggt upp en trygghet.
Ett nytt liv har skapats och börjat, samtidigt som en familj byggts upp.
Vi har haft med och motgångar, upp och nedgångar och fler lär det bli!
Min kärlek till dig växer för var dag som går och du förstår inte hur lycklig jag är,
som bland 200 furuvikare, flera tusen gävlebor,
miljoner svenskar och miljarder människor på jorden,
hittar just dig!
Du och Neo gör mitt liv helt och utan er är jag ingeting!
Ni är allt!
Ni är mina drömmar och min verklighet,
mitt nu och min framtid.
Älskar dig i evighet.
Jag undrar många gånger hur mitt liv skulle sett ut om jag aldrig träffat Andreas, men jag vill helt klart inte veta! Skulle inte byta bort en enda dag i mitt liv, eftersom varje dag fört mig dit vi är idag. Ett år har gått. Jag kan med hela mitt hjärta säga att det har varit det bästa, konstigaste, roligaste, äventyrligaste, mest påfrestande, underbaraste, lärorikaste och mest fantastiska året i mitt liv!
3 augusti 2008 -
4 augusti 2008 (precis innan jag ska träffa honom!) http://snuttalie.blogspot.com/2008/08/lngtar.html
8 augusti 2008 -
Tack Älskling för mitt livs år. För allt du ger mig och för att du finns här!
*Kram på er*

Inga kommentarer: