fredag 8 augusti 2008

Lycklig!

Det känns så bra! Så rätt!
På så kort tid och ändå känns det så underbart. Det är lite läskigt att allt känns så perfekt som det gör, men jag kan inte säga att jag inte är den lyckligaste på jorden just nu! Han har sovit hos mig sen i måndags och att vakna brevid honom har varit dom bästa dagarna på väldigt väldigt länge! Att se han sova där brevid mig känns tryggt och han är världens vackraste!
Jag vågar inte riktigt lägga alla korten på bordet och säga allt jag känner, då skulle han bara springa iväg... Men skrämande nog så älskar jag Andreas! Det känns som att vi kännt varrandra i flera år, en hel livstid. Ändå så är allt så där nykärt som det är i början. Allt känns så naturligt och avslappnat och jag vill aldrig förlora honom... Men än så länge vågar jag inte säga att jag älskar honom... Allt är så nytt och det skulle antagligen bara skrämma honom och göra allt så där konstigt och fel som det kan bli om man säger eller gör fel i ett förhålande.... Idag jobbar han på City Festen. Ska nog lämna familjen hemma en liten stund och dra mig ner till stan. Titta lite på min vackra prins och sen hem igen... Längtar efter att få vakna brevid honom igen, men han lovade att han inte skulle komma och väcka mig inatt när han slutade... Får se när vi delar täcke igen :) Nu ska jag umgås lite, sen till stan... men vi höres inom kort igen!

*Kram på er*

Inga kommentarer: