lördag 30 augusti 2008

Flytt, Läsning och Nörd!

Vad har hänt sen jag skrev sist då?
Jag har flyttat ihop med Andreas och det känns helt underbart! Alla saker är borta från Sätra och jag trivs helt underbart i Andersberg!!
Jag och Sofie har gjort Furuvik osäkert som civila och jag vann en stor nalle, vi köpte vännskapsarmband, åkte karuseller och åt gott :)
Så har man blivit Tvspelsnörd också :P
Andreas och jag har både Xbox och Wii och jag är helt såld! På Xbox är helt klart Scene It? roligast och på Wii är boxning roligast (och jobbigast!)
Jag ska börja läsa igen och kommer starta en recensions blogg för alla böcker jag läser. har köpt en ny bok idag som jag ska börja på som heter Aldrig Fucka Upp av Jens Lapidus. Den ska jag läsa efter att jag läst hans bok Snabba cash som han gett ut innan :)
Ikväll var en trevlig kväll :) Pernilla och Marcus kom över och vi drack lite alkohol, spelade Scene it? (Xbox) och snackade.
Pernilla och jag pratade om hur bra det känns med mig och Andreas. Hon sa att när hon träffade Tobias så kännde hon direkt att det var rätt och att hon tyckte att allt hon hade haft innan inte var nånting! Jag känner precis samma sak! Hon har sagt till mig innan att när jag väl hittar rätt så kommer jag känna det direkt och det gör jag! Jag har trott förut att jag gjort det men nu känner jag mig bara löjlig som trodde det. Det är så här det ska kännas när det verkligen är rätt! :D Jag känner mig verkligen lycklig och jag känner mig verkligen som den jag är! Jag har hittat tillbaka till mig själv och den jag vill vara och jag känner verkligen att jag tycker om den jag är :D Många har sagt det och fler kommer säkert märka det, jag är en MYCKET gladare människa och jag trivs med mig själv.
Mitt självförtroende är på topp och jag är nöjd med den jag är och nöjd med livet.
Jag har hittat mannen i mitt liv. Den jag vill dela resten av mitt liv med. Det känns perfekt, det är perfekt!
Nu ska jag, den lyckliga Nathalie, gå och lägga sig med den man jag vill somna brevid i resten av mit liv!
(Kan berätta att jag och Andreas har pratat om en sak, men inte genomfört det än... Jag medelar när det händer och vad det är när det händer)
Godnatt och tjenixen!

*Kram på er*

Inga kommentarer: