måndag 4 augusti 2008

Längtar

Längtan blir ännu större när man verkligen ser fram emot det som kommer ske. Vet inte när han kommer idag men jag längtar som en tok! Har inte exakt bestämt mig vad jag ska bjuda på men hoppas det blir gott iallafall... Regnet öser ner, så det blir ingen picknick i det gröna som Pernilla tipsade om, kanske på balkongen, men det är rätt kallt. Har iallafall städat hela lägenheten nu, utom extra rummet. Orkar inte riktigt ta tag i det rummet eftersom jag inte använder det. *Pirr pirr* Har tagit reda på att han är allergisk mot nötter, så det ska jag inte bjuda på. Jag vet att han dricker kaffe och är allergisk mot pollen... Tänka sig vad jag är duktig! Så här mycket fjärillar i magen harjag inte haft på väldigt länge! Stört skönt och älskar det! Snart ska jag gå och handla. Regnet ska inte stoppa mig och ska leta fram mitt paraply. Vi höres!

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas kvällen förblir bra!! ^^