tisdag 12 augusti 2008

Sommaren

Jag kan inte bli lyckligare än vad jag är just nu.. Den här sommaren har varit den bästa i mitt liv och jag har så många att tacka! Jag har fått vänner för livet och jag vet inte hur jag ska säga det till dom. Dom har funnits där vid min sida och gjort varje dag lättare att gå igenom. Jag skulle aldrig h klarat mig utan er! Jag älskar er så oerhört mycket och jag önskar verkligen att ni alla viste hur mycket ni betyder för mig!








Ni har gett mig så mycket att leva för! Ni kommer alltid ha mitt hjärta och jag kommer alltid finnas här för er så som ni funnits här för mig!

*Kram på er*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud så rara ord! Blir minsann lite rörd.... Vart sitter vi på bilden överst??

Kram

Nattis sa...

hemma hos Fabian, du ville att jag skulle viska nånting. Samma dag som du och Evelina låste ut Sky och Sofie med tärningarna ;)