söndag 24 augusti 2008

Älskar, drömmer, hoppas och önskar!

Jag drömmer och jag önskar. En liten gnista av hopp som tänds men som jag lika fort släcker för att inte såra mig själv. Ibland är det bra att inte drömma och önska. När man vet att det är så långt bort. Så långt bort att det kanske aldrig nånsin kommer hända... Men man drömmer. Med en strimma av hopp och fortsätter att önska. Förtsätter att helt ovilkorligt ge allt av sig själv för att visa att man älskar!
Jag vill alltid vakna och somna brevid den person som sitter brevid mig. Vill forsätta helt vilkorslöst älska den person som tagit mitt hjärta med storm. Vill dela ett helt liv och all framtid med honom, den person som får mig att känna mig som den lyckligaste på jorden. Nathalie på rosa moln och där vill jag stanna!
Det är härligt att älska, drömma, hoppas och önska! Jag lever i harmoni med resten av världen när jag älskar honom. Det bästa av allt är att han älskar mig tillbaka!
Han är min älskling, min dröm, mitt liv och min prins!
Nu ska jag mysa lite... kanske mycket!

*Kram på er*

Inga kommentarer: