torsdag 21 augusti 2008

Go Kväll

Så var tvätten tvättad, ungarna utkörda ur lägenheten (Tom, Felix + två kompisar till dom). Nu sitter jag hemma hos Andreas och njuter av hans sällskap. Ska sova här ikväll :) samma som igår kväll... Tur att man är hemma på dagarna så man kan förbereda Elvis för en natt borta :) Imorgon är det skola igen :) 10.20 börjar man och dagen avslutas tre lektioner senare kl.16.00

Så är det bestämt, eller jag tror att det är det, ska flytta hem till Andreas. Ska bli sambo och leva lyckligt i Andersberg.



Lyckades ta en bild där båda ser bra ut :D suuuper fin bild på köpet! Älskar!! Tycker om svart/vita bilder, jag lyckas alltid bli bättre på dessa bilder än vanliga i färg. Hoppas jag kan köpa min kamera snart, då kommer jag ta miljoner bilder och kommer börja fotografera på riktigt igen... Ska mysa lite nu :) men vi höres gott folk!

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fina ni är!

Kram