fredag 22 augusti 2008

Packning och städning

Nu är all tvätt torkad och klar. Sakerna börjar falla på sin plats men det är fortfarande mycket kvar att göra...
Jag hade en plan över hur jag skulle ta ett rum i taget och arbeta mig så att alla mina saker stod i ett rum tillslut... Det funkar inge vidare i snabbhet men ala saker börjar röra sig mot ett rum.
Så ska jag försöka få alla saker som inte är mina till en plats också och helst få bort de som är lånat innan jag flyttar...

Samtidigt i detta virrvarr så försöker jag hitta ett förråd där mina saker får plats, sälja mina gamla skolböcker, soffan och som prio ett hitta ett nytt hem åt Elvis så min allergi har tagit fart igen. Andreas är också allergisk märker jag och därför kan inte Elvis bo hemma hos honom... Paniken växer men tänker aldrig lämna Elvis ensam! Då ska jag bo med honom i en kartong om det måste bli så!

Ikväll är det middag på stan och Arn i biomörkret med Andreas :)
Jag har inte kommit på nånstans där vi ska äta, men det blir säkert gott :)
Sen när lönen kommer är det jag som ska bjuda honom på nånting, men tänker inte berätta vad :D *Heeemlis!!!!*

Ska fortsätta dona här hemma nu :) så hörs vi senare! OUT!
*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som du har det väldigt underbart just nu! Även fast du har mycket att stå i! Jag är så lycklig för din skull!!

Förlåt att jag påminner om tråkiga saker, skulle behöva min pengar i mitten av september eftersom bara får 2000 i lön den här månaden eftersom jag haft semester^^

PUSSSSSS