söndag 17 augusti 2008

Paniken drar över mig lite och tårarna börja trycka lite...
Känner att det är dags att hitta en lägenhet nu! Den förra får jag ju inte bara för att hon tycker att det blir för lite pengar över efter hyran. *suck*
Så har ångesten börjat då jag minns att jag har Elvis. Vart ska han ta vägen? Vart ska jag ta vägen? Panik!!
Imorgon börjar skolan och snart sitter man i skolbänken med Historia A, Religion A, Naturkunskap B och Datorkunskap.
Sen till jul så hoppas jag att få komma iväg nånstans... Kankse inte så långt som till NY, men dit vill jag också åka en vacker dag. Mitt mål är att fira jul och nyår minst en gång i mitt liv i staden New York. Det är skönt att drömma sig bort nu under dessa stressade dagar och känns skönt att ha en famn att drömma mig bort i. Andreas stöttar väldigt bra och jag älskar honom så mycket!
Vet inte hur jag ska avrunda, men vill verkligen att allt ska lösa sig...

*Kram på er*

Inga kommentarer: