onsdag 13 augusti 2008

Laleh - Snö

Tänk att en text... En text med musik kan få en att älska mer...
Att få en att tänka på framtiden och det som varit...
Har aldrig haft en låt som på alla sätt får mig att tänka, älska och se framåt med en person förns nu... Aldrig har en människa berört mig på samma sätt och denna låt får mig att känna mig bara ännu mer berörd. Jag älskar. Inte bara honom utan den som han gör mig. Jag älskar mig själv för den jag är med honom, och det gör att jag älskar honom bara mer och mer...
Mitt liv har aldrig varit mer älskad som i detta nu. Tack vare att jag lärt mig älska honom har jag lärt mig att älska mig själv.
Han tar fram det bästa i mig, det jag så länge letat efter i mitt liv har han hittat och väckt till liv.
Jag hittade tillbaka till mig själv hos nån som fanns så nära..
När man minst anar det vände rlivet och ger en den lyckan man förtjänar och behöver för att ta sig igenom den dagen som ligger framför en.
Lalehs Snö är en av dom vackraste låtarna av våra svenska utgåvor...
Vad gör den inte mer vacker än att dela det vackraste till den låten.. Att älska någon är det vackraste, det gör kombon bara bättre!
Nathalie + Andreas = Sant!
När staden snöat över, och gården blivit vit
Då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit
När allt snöat över, och gården blivit kall
Då vet du att jag drömmer
För det är snö, det är som moln överallt
Då vet du att jag finns, att jag finns kvar hos dig
Trots att jag alltid springer, är jag där du hör mig
Om du inte hör mig, om du inte gör
Så ska jag sjunga för dig, precis så du hör
Jag, jag älskar dig
Så högt så du hör
Om det är så
Hur länge, tror du att längtan kan växa, växa?
Om vi förgör
Hur länge, hur länge?
Sommaren har gömt, sommaren har gömt
Men jag har inte glömt
Hur det är att älska
Och jag älskar dig ,jag älskar dig
Så högt så du hör
Och hungern den sitter i rösten inte i magen, i rösten
Därför är vi tysta, om saken
Och det är så
Och det är så
Jag älskar
Så högt så du hör
Och, och det är så
Högt, högt, högt, högt...
*Kram på er*

Inga kommentarer: