söndag 3 augusti 2008

<3

Har flytit runt på rosa moln hela dagen! Hjärtat slår lite extra slag när han åker förbi restaurangen med elbilen :) Jag är käär!
Snällare och goare människa än Andreas får man leta efter! eller nä ingen idé, finns nog ingen sånn iallafall.
Pernilla är på och hoppas på framsteg :) hon har sagt att Andreas är en riktig kille för mig. Imorgon är det städdag, sen kommer Andreas hem till mig och fikar/lunchar :) läääängtar!
Jag är sååå kär! På ett så där pirrigt och fjärilsmage sätt :) snälla håll tummarna för mig.
Han är så go! Och så ser han ruskigt bra ut med sitt axellånga svarta lockiga hår och vackra ansikte. Ändå är det inte utseendet jag fallit för, utan för själva Adreas och hans underbara personlighet!
Mitt liv kanske kommer börja gå bra nu iallafall :D
Jag hoppas verkligen att det kan bli nånting...

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

Första inlägget - första kommentaren....

GO FOR IT GIRLIE!