lördag 23 augusti 2008

Trevlig kväll

Sofie kom till mig efter jobbet. Vi packade hennes bil och sen satt vi och snackade lite skit på balkongen. Precis så där som det ska vara en sensommarkväll. Såsatte vi oss i bilen och for mot Andersberg. Vi kastade in allt i hissen och upp till lägenheten och lastade av. Så drog vi gärnet till Andersberg centrum och köpte oss en varsin pizza som vi tog hem och avnjöt framför spiderman 3. Vi skrattade,hoppade (vid läsliga tillfällen), och tillslut grät vi. Vi hade det skit mysigt och trevligt! Så tog vi oss (eller ja Sofie) ett kvällsbloss och så åkte hon hem. Kl är nu 22.30 och kvällen har varit jätte trevlig!
Sofie är en riktigt kompis. En sån där som man vet kommer finnas i ens liv för alltid! En av de få som jag inte bara träffar på jobbet utan på fritiden också.
Andreas jobbar sen eftersom han jobbar på Ewas 50års fest. Vet inte när han kommer hem, men jag väntar så snällt. Sen så går ju tiden fortare med dator i knät och ny visdom om hur fjärrkontrollen till tvn funkar ;) Sofie lärde mig :D TACK! Sakta men säket börjar rötterna gro in sig i den nya lägenheten :) och nu när alla växter finns här, dock ej riktigt på plats, så känns det lite som hemma.
Jag tror jag har hittat en mamma åt Elvis också :) en mamma i Kungsgården strax utanför Sandviken. Vi har mailat lite fram och tillbaka och jag ska få komma dit med Elvis och se hur hon bor ect. allt för att få veta att han får det bra. Nån ska självklart följa med, jag tänker inte åka hem till nån själv! :S
Nu ska jag pilla vidare lite på datorn och packa upp kläderna i garderoberna som Andreas så fint har röjt åt mig :)
Vi höres! Ciao.

*Kram på er*

Inga kommentarer: