onsdag 4 mars 2009

7 månader

Idag var det 7 månader sedan jag fick min prins. Det firade vi genom att äta lunch och fika på stan.
Lunchen åt vi på Waynes Coffee och till mig vart det kräftsallad med avokado/fetaoströra medans Andreas åt varm toast med pasterami och mozzarella. Till de så drack vi båda coca cola.
Vi gick en rinda på stan och tittade på lite ditt och datt och med oss hem fick vi en bok om olika sorters oro kring barn, vilket kan vara en positiv sak också. Den fyndade vi för 29kr på Åhlens bokrea. Så fikade vi också. På fiket inne i gallerian vid resten av de matställen som finns där. Vi avnjöt varsin paj med vaniljsås. Andreas åt hallonpaj och jag åt rabarberpaj. MUMS! Jag drack coca cola även denna gång medans Andreas avnjöt en varm kaffe :)
Mysigt var det verkligen och nu ska vi fortsätta njuta av resten av kvällen :)

*Kram på er*

1 kommentar:

Anonym sa...

ja,man får inte glömma bort varandra o mysa.. passa på riktigt mycket innan kotten kommer;-) kram kram till er:-D