lördag 21 mars 2009

Dagen

Dagen började med att jag och mamma åt frukost. Gott med både frukosten och sällskapet :)
Efter det åkte jag till Bromma och hämtade mina små kusiner Mathias och Moa. Vi åkte till Vällingby och såg Pettson och Findus - Glömligheter på bio. Jätte söt film verkligen! Efter det vart det Mc Donalds time! Mathias åt upp all mat och drack upp all dricka *Duktig kille!* Moa däremot åt en eller två pommes sedan var hon mätt... Hon hade iof. ätit mycket snacks på bion och hon skulle inte låta bli att äta om hon inte mådde bra av det. Jag tjatade inte på henne allt för mycket utan frågade henne då och då om hon inte skulle ha mer... Det vart att hon fick ta med sig maten i sin Happy Meal låda. Efter det fick Mathias ansiksmålning av tjejerna på Mc Donalds tillsammans med massa andra barn. Moa ville inte och fick som hon ville. Efter det tog jag med barnen till Blackeberg där vi såg på Martinas basketmatch. Dom vann!! Väl där lekte barnen snällt med Linnea som alltid har energi till spring och studds :) En liten lugn stund för mig som satt ner en stund. Mamma skjussade oss sedan och vi lämnade barnen tillbaka till moster.
På väg hem stannade vi och åt. Mamma hade ingen lust att laga mat ;) Vi åt kinamat på brommaplan och det var så gott! Glass till efterätt ^^ *mums* Mamma fick även för sig att hyra en film och köpa godis och den planen lät kanon! :D Mysigt som sjutton vart det när vi kom hem! Vi kollade på Rallybrudar som vi hyrde, åt godis och sedan Love Actually. Världens bästa mamma!
Andreas ränner på stan han :P är hemma hos Camilla och firar Marie (Furuvikare hela bunten!) tillsammans med massa andra. Sedan skulle de till HeartBreak. Hoppas han hittar hem och inte somnar i nån buske ;) Han är jätte duktig och jobbar i hallen denna helg och nästa. Han tycker det är kul att få jobba och det märks att han mår bättre av det än att gå hemma...
Imorgon vet jag inte vad jag själv ska göra, har inget planerat men kommer säkert på nånting.

*Kram på er*

Inga kommentarer: