måndag 16 mars 2009

fy skäms på mig!

Så var det en evighet sen jag bloggade nu igen...
Förra veckan har hände det en del ialafall... Jag har t.ex. för andra gången suttit i sekritariatet på innebandyn.
Jag var hos psykologen i tisdags och det var en bra pratdag.
I onsdags var jag till sjukhuset. Bebis rörde inte på sig på hela dagen och vi fick inte nån respons alls från magen. Andreas lyssnade men inget hörde han. Kjell skjussade in oss och en sköterska lyssnade och kände på magen. När hon väl satte på ultraljudet så vaknade bebis rejält och började sparka och ha sig som aldrig förr.
Vi bjöd familjen Norling (Kjell, Janett, Christoffer och Sandra) på middag i torsdags, lassagne och kladdkaka och cheescake till efterätt. Var och handlade i lördags på willys och även på S.t Erikshjälpen, där hittade jag en sittvagn till framtiden då när man kör dom till dagis. 250:- som hittat! Snygg var den också.
Denna helg stod Andreas i kaféterian mellan 7-16 ungefär, det tycker han är kul även om fötterna led lite.
Denna helg har det inte varit nå fotboll utan Andreas har varit hemma med mig :) det har varit mysigt! I lördags tittade vi på melodifestivalen och även om jag inte är ett dugg intresserad så var det mysigt. Igår var jag dock sjuk :( inge kul alls. Magsjuk desutom så magen min vart lika tom som huvudet just känndes...
Skulle va duktig och diskat igår också, men har inte kommit så långt. Har sorterat upp alla tallrikar, glas och bestick och till min förvåning så var det inte så mycket som det såg ut, men så har jag ju själva diskandet kvar.
Idag var jag och Andreas på bio och såg Watchmen. Den var sådär... Inte alls så bra som nån av oss hade trott! Det var väldigt bra gjord så, men var så väldigt stökig i handlingen och så utdragen att den bara vart jobbig att titta på. Nej inte alls nån film i min smak. Några roliga skämt ibland, men mest väntade jag på att filmen skulle ta slut...
Vi år innan och som vanligt på Waynes Coffee, och jag åt min kräftsallad *mums!*
Imorgon ska jag till barnmorskan och sen få vi se vad som händer resten av veckan.
På fredag åker jag till Sthlm och får skjuss av Kjell ner som också ska dit. Skönt att slippa ta tåget!
Nu ska jag sova. Ska blogga oftare,JAG LOVAR!
*kram på er*

Inga kommentarer: