torsdag 5 mars 2009

OO

Idag var vi en snabbis på stan igen. För imorse ringde guldfynd och sa att våra ringar äntligen hade kommit hem från polen :D
Efter att ha gett min pojk frukost på sängen, bestående av nybryggt kaffe och två ost och skink toast, bar det av.
Ringarna var kanon fina! Vi hade alla (inkl. guldfynds tjejen) varit lite rädda att det vita guldet inte skulle synas så bra när vi blankpolerade ringarna, men det var riktigt fint och det syns precis så mycket som vi ville att det skulle göra.
Vi tog en snabb fika och sedan tog vi chansen att lite romatiskt sätta våra ringar på varrandra. Andreas ring passade perfekt! Min är liiite liiite trång men kan tänka mig att mina fingrar svullnat lite nu är jag är med barn också. Får se hur det blir senare i sommar, annars kan man ju skicka dom för förstoring om det skulle bli outhärdigt, vilket jag inte tror att det skulle bli. Ska försöka få en bra bild på oss med ringarna och lägga upp här, men med min usla kamera ska ni inte förvänta er nån verklig profisionell bild. Ikväll ska vi på bio för att mysa lite och passa på en torsdag då Andreas kan utnyttja sin gratisbiljett han har på sitt SFkort, denna gäller nämligen endast måndag-torsdag. Vi ve inte riktigt vilken film vi ska se än, men nån spännande iallafall :) min kära svärfar som är så snäll ska skjussa oss och hämta oss efter bion. Nej nu ska jag gosa lite med min Fästman!! :D

*Kram på er*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där Nathalie! Jag tror att det kommer bli jättebra collage, ska bli spännande och se vad man får för roll:) Hur är det med dig, mannen och den lille då? Kramar// Freddan

Anonym sa...

Grattis till ringarna! OM jag inte sagt de tidigare-D roligt:-D bild vill vi ju själklart se:-D kramelikramkram på er.