måndag 30 mars 2009

Ett tag sedan

Nu var det ju 4 dagar sedan man skrev. Vilket betyder UPPDATERING!!

I fredags träffade jag Christina, vi skulle ha gått på Erotik mässan men det var för dyrt :( så det bar av hem till Tom och Max istället :D Dock vart det bara jag och Christina där, men en liten glimt av Tom, Max och Jimmy på tunnelbanan. Hemma hos killarna så åt jag kakor och drack cola, medans Christina drack pomac och åt chocklad. Efter det bar det av hemmåt och pappa hämtade mig vid vägen ca.22.45

I lördags var jag och mamma och tittade på Linneas basketcup :) Hon vann alla tre matcher *stolt* Dock drog det ut lite på tiden och allt sittande på golvet gav mig grova smärtor. Efter det bar det av till vällingby och lunch på Mc Donalds. Efter det haltade jag runt med mamma och Linnea i KappAhl, men det var det värt eftersom jag fick bebiskläder! :D Hade så ont efteråt dock att jag åkte direkt till Uffe och Sessan för middag istället för till Sabina imellan. Miss you! Hos Uffe fick jag god mat :) Potatisgratäng med kött :) Även där fick jag bebis saker men sen var det dags att åka hem. Uffe skjussade mig till mamma och jag kom hem mitt i Earth Our. Mycket mysigt med tända ljus överallt. Så borde man ha varje kväll!

Igår (söndag) så fyllde Martina år. 14år, Stora tjejen! Vi började med frukost på sängen och lite paket. Av mig fick hon mjukis sockar/strumpor. Sen var det frukost för oss andra och städtime. Jag renasde de saker jag fått av moster och la upp det som jag inte får med mig denna gång på vinden. Nästa gång jag kommer ner blir nog vid Linnea födelsedag den 15maj, så då hoppas jag att jag kan få upp massa saker eftersom det är rätt nära då. Så kom pappa och han gjorde maräng- och daimtårta. Efter det tog det inte lång tid innan gästerna kom :) dessa kom:
Stina, My och Hugo (faster och kusinerna)
Farmor
Mormor, Moster, Mathias och Moa (kusinerna)
Lollo, Erica och Zara (Martinas kompisar)
Pernilla (Zaras mamma + mammas kompis och granne)

Tårtan var JÄTTE god och jag åt massa bitar + kakor, Tjockis som jag är ;)
Efter att gästerna åkt var det vilopause och så började mamma sedan med maten. Potatisgratäng och Oxfile *GOTT* pappa kom över på middag efter att ha varit på årsmöte på skjutbanan och varit ute och sprungit lite :) Duktiga pappa!

Så har väl helgen sett ut. idag ska jag fika med Ronnie i Ekerö :) Han är en gammal klasskompis till mig sen högstadiet och det ska bli jätte kul att träffa honom igen :D
Efter det ska jag träffa Sabina och vi ska åka till hennes nya lägenhet. Hon slutar vid tre så då har jag gott om tid att fika :)

Vill också Tacka Erik! Han är min hjälte. TACK TACK TACK i TUUUUUSEN!!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig så man inte ser för sliten ut när man sätter sig på bussen :)

*Kram på er*

Inga kommentarer: